Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Thursday, May 20, 2010

Nafsu amarah

Sekian lama aku tidak melepas kan kemarahan aku kepada manusia, selama ini, bila org buat salah kat aku, aku sabar, aku terima apa salah aku, aku tabahkan diri aku untuk terus hidup walaupun aku disakiti macam mana pun aku tetap sabar, moto aku accident pon aku sabar, org kata aku macam2 pn aku sabar, tapii malam tadi, setelah 3 tahun aku tak marah orang, akhirnya aku memarahi sesorang ini yang paling aku sayang. Dulu aku marah kat budak2, budak dorm aku form 1, itu pun sebab diorg x bersihkan dorm..habes mak bapak budak 2 datang jumpa aku, malu seyh. kesian budak F1 tuh, skrg dah f4 kot, harap2 la dy x ikot jejak lgkah aku..huhu...

Tadi dgn x smena nya, aku kol budak ni, abes krdit aku..hahahaa....mana x nya, marah2 org, sebelum aku mmg x penah marah org dgn spenuh aty macam 2, bayangkanla beb, dy kata aku jahat beb..agak2 la seyh, aku ngaku aku jahat, aku tahu, tapi ko jgn pike aku ni malaikat,...sume nya kne baik2 belaka....aku x nk la ungkit salah2 yg ko buat 2, tpi pandai2 la ko pike sndiri kan..mmg marah gler la...naseb baek org kat galeri semua pegi miting kat BME atas termasuk la adik aku ni...hahaha....pas 2 time aku marah boley pulak dy gelak2....weh, ko x taw ke aku tgh marah ni ha?yg ko gelak pasal pe?hahaha...padan muka ko.....aku dh lama tahan sume ni, tiba masa untuk letupkan je..then,skrg dah pn meletup...abes crte.....kerdit aku pon abes, awak x payah nk merayu mesej daripada saya..hahaha....

walaupapepun, saya mmg seorang yang jahat lau awak nk tau, saya mmg dilahirkan sebagai seorang manusia, bukan malaikat ok?saya mintak maaf sangat2 buat awak macam 2 n macam ni.....xde sapa ley lari dari kesilapan....pape hal pun...semoga berjaya semua...and yang kena tempias saya ni, harap2 jangan marah2..hehehe.....saya cerita kat dy sume.....hope awak puas.......


manusia xakan pernah mengatakan ia tidak akan buat lagi, sekalipun ia berjanji, kerana syaitan sentiasa menghasut manusia. kesimpulannya, jgnlah berjanji selagi kita tidak mampu untuk melakukannya itu.....


semoga bahagia....ceria2 selalu...


gudluck 4 the all ceos mind comitee!!!sori kacau port korg ni...huhuhu....wan syafawati!aku nk ko sambut aku n the geng nnty kat sana..hahahaha...:)

2 comments:

Layyinul Harir said...

hahaha..al,sori la weyh!..aku bukan sengaja nak gelakkan ko..xkan aku nak same2 marah lak ngan koa..

at least,aku dah tenangkan ko..dengan citer2 aku..hihi..

ko nih!..jngn risau aku sambut ko nanti la..okey..:)

kawan@sahabat said...

lah gdh ngan yang nie ke....igt satu perjuangan...jgn gdh2 slalu dik....:)