Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Saturday, May 8, 2010

Kekasih hati yang amat ku rindui

Bismillahirrahmanirrahim....
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

waktu ini mungkin semua sedang enak di buai mimpi di bumi malaysia ini, tapi kasihku yang amat aku rindui mungkin sedang khusyuk menelaah pelajaran di bumi anbiya` sana.aku harapkan kau bahagia disana dan mendapat ketenangan dalam meneruskan hidup sebagai mahasiswa al-azhar. aku bangga punyai sahabat seperti kamu, kau sungguh tabah, walaupun banyak cabaran sebenarnya untuk aku pergi kesana, tapi kau sungguh kuat, semoga Allah dapat membalas segala sumbangan kamu untuk mengutip ilmu-ilmu yang ada disana dan kau pulang ke Malaysia dengan berguni-guni ilmu dalam dada kamu itu, aku doakan kau berjaya disana bersama sahabat-sahabat yg lain, gambarmu sentiasa ku tatapi di meja belajar ku ini, ia memberikan aku semangat untuk terus berjaya...selamat berjuang sahabat ku AIDIL ALIFF ABDUL MAJID. aku merindui kamu pabila aku punyai masalah, aku perlukan kamu seperti mana zaman persekolahan kita.




ini lah dia insan yang kurindui kerana Mu ya Allah......

makan la dulu wahai sahabat!!


maaf wahai sahabatku, wahai temanku, andai ada aku melakukan kesalahan kepada kamu semua, aku tidak berniat untuk melakukan kesalahan sebegitu terhadap kamu semua, dan itu ketentuan Ilahi, maafkanlah aku.

0 comments: