Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Sunday, May 9, 2010

The beginning Of English Communication

Alhamdulillah setinggi kesyukuran kupanjatkan kepada Allah S.W.T kerana telah memberikan kepadaku umur yang panjang untuk aku terus menikmati udara segar.

Pagi ni aku dapat solat berjamaah bersama rumate yang menggila (irfan) walaupun malam tadi aku tidor tak berapa nk cepat, tapi dapat jugakla bangun awal dan solat subuh berjamaah.

Sebenarnya post ni aku buat untuk semalam, tapi disebabkan wireless memang jeles giler kat aku sampai dia tak bagi aku post, aku postpone pagi ni, alhamdulillah dapat. THANKS UUM ZONE...huhuhu.

semalam bermulalah sesi baru aku disini iaitu english communication II, alhamdulillah lecterur boleh masuk walaupun terpaksa masukkan diri dengan diri, banyak benda dia suruh buat, ikutkan aku kena post dalam english ni, tapi sat lagi la.hehehe. insyaAllah i will be post in english version after this until my result was exist, even my vocab very poor, but im try to do it. Allah not change one race until they are not caring out their self to change. i like english lenguange because, in one time i want to talk abaout relegios in english version to non muslim insyaAllah, the great hopefull.

presentation from group 3 after my group

0 comments: