Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Wednesday, May 19, 2010

Alhamdulillah wa syukurillah.....

Bismillahirrahmanirrahim.....

Segala puji bagi Tuhan pencipta sekalian alam, Dialah yang menciptakan langit dan bumi, tiada Tuhan yang layak disembah melainkan Dia.

Aku bersyukur kerana dalam keadaan aku memerlukan sesuatu, DIA akan beri pertolongan itu, banyak kali aku dalam kesempitan aku diberi pertolongan itu, tapi sejauh mana aku bersyukur?tidak sedikit pun aku menunjukkan diriku ini untuk bersyukur, malah aku tetap melakukan maksiat kepadaNya, aku seakan-akan tidak rasa bersalah melakukan perkara keji itu, malah aku gembira untuk terus melakukannya, kerana syaitan telah menguasai diriku ini, aku lemah dengan godaan daripada iblis laknatullah. Aku mohon daripada Ilahi agar diberikan satu perubahan pada diriku ini untuk terus hidup di dunia yang fana` ini.

yaAllah, aku mohon pada Mu agar ditetapkan hatiku ini kepada agamaMu, agar iman ku hanya kepadaMu ya Tuhan rabbul izzati walau sejahat mana pun hatiku ini, kau bersihkanlah ia yaAllah,berikanlah aku ketenangan dalam kehidupan ini bersama keluarga ku yang tercinta...amin yaAllah....:)

0 comments: