Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Friday, May 7, 2010

Harapan Kepada page Baru Blog ini...

Alhamdulillah, beryukur tidak terhingga ku panjatkan kepada Mu, kerana telah mencapaikan impian ku untuk menukar templete background blog ini. Terima kasih juga kepada rakan yang sudi mengajar cara untuk melakukan semua ini, walaupun dia berada diselatan Malaysia dan aku di utaran Malaysia, tapi dapat menyumbangkan buah fikirannya. Tak sangka budak ini graduan maahad johor, dan pernah dahulu dia melakukan kesilapan kepada ku,(tidak sengaja), mungkin ini timbal balik daripada kesilapan itu,kecilnya bumi ini, besar nya kuasa Tuhan yang dapat menemukan kami, dan menjadikannya sebagai guru kepada ku dalam blog ini, nama penuhnya aku tak tahu, tapi nama dalam skype disuruh panggil ainisha.terima kasih awak.blog awak sangat cantik..haha...udah2 xley puji lbey..huhu...ok..


lihat baju yang kubawa itu....huhuu


Semoga dengan perubahan yang aku lakukan terhadap blog ini dapat memberi kan aku semangat untuk terus bergiat aktif dan menceritakan pengalaman ku dalam melaksankan program dan yang paling penting, segala apa yang diajar dalam kuliah dapat aku kongsikan dalam blog ini insyaAllah, semoga sahabat semua terhibur dengan blog hambaNya yang lemah lagi hina ini.

3 comments:

Layyinul Harir said...

salam..hahaha..nanti jubah biru taw..xda purple dahh..hihi..
gudluck!

ibnu_abu hussin said...

of coz la...insyaALlah...first klas..amin...3 tahun lagi...
ameennnn..

Ainisha ali said...

hahahha klko nye teringt kt MJ dulu terslh bg hadiah :)
xsgke kan