Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Wednesday, December 2, 2009

Hari ketiga ECOMM.....

Bangun paling lewat hari ni, satu bilik bangun lewat, jalil kata dia letih, padahal dia tak kene wat role play hari ni, kite orang yang ada role play, dia yang lebih-lebih pulak...Tapi naseb baik sempat solat subuh....

Walaupun lewat bangun,sempat jugak masuk kelas awal..semat lepak-lepak lagi luar kelas...tapi....lectrur dah ada dalam kelas...huhuhuhu...

Dalam kelas macam biasa la, aku paling senyap dalam kelas sebab bahasa inggeris aku tak pandai sangat cuma dengan ziang je la aku speaking...tapi hari ni dia datang lagi lambat dari aku, ingat kan aku paling lambat bangun jap lagi dia bangun lagi lambat,pukul 9 baru bangun..ziang2...dia tidor jam 2 pagi, tak tau la apa dia wat kat eon.
sampai jam 2 tu...ziang agak berminat membaca tentang keadaan muslim di cina,dia banyak membeli buku rujukan tentang muslim, dia tertarik dengan islam, tak taula sebab apa dia minat,mungkin sebab kalau di cina penduduk muslim boleh punyai anak 2 orang tetapi jika bukan muslim hanya seorang anak sahaja ia boleh hdapatkan...mungkin sebab lain rasanya ziang tertarik dengan lifestyle in islam...aku pun cerita la serba sedikit tentang islam,entah faham ke tak dia tu aku tak pasti la..huhuhu....
About the role play,i dont know my mark because madam dont to give mark for the our class, so i hope i get the best mark.and tomorrow i have the practise for public speaking,real public speaking at the saturday...
Balik bilik aku memang lapar sangat, tak makan tengah hari tadi, terpaksalah pergi beratur panjang kat cafe muamalat tu.huhuhu...makan dengan jalil jerk,bob bungkus makan dalam bilik sebab dia tak biasa makan sebelum maghrib...
Lepas solat magrib aku tertidor dengan lenanya sampai tak sedar dengan kehadiran pesanan ringkas dari sahabatku..
Malam ni tidola lewat sikit, ada geng, jalil pn tido sekali dengan aku tadi..

3 comments:

Bashir IbnDzul said...

macam mane role play?

ibnu_abu hussin said...

huhuhu...
macam 2 la...
x dapat full mark...
nak follow blog anta macam mana??

Bashir IbnDzul said...

nape? tak bleh add ke? hmm nanti ana check camne.. tak pernah follow blog sape2 lagi ke?