Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Tuesday, December 29, 2009

Permulaan yang baik!!

Semester ke 2 masuk pada hari ke 2...aku hari ini sangat beruntung tidak ada kelas langsung.
Every week x de kelas.so, aku boley enjoy..banyak la ko, xde kelas ni la kena curi masa kita untuk study,join program ker,banyak program yamg di buat hari selasa ni.macam sem lepas la.berape banyak aku join.Banyak pulak, sikit je...

Hari ni aku masih x dapat wat keputusan nak kuar x p alor star...nak g x ek??tengok la nnti,lau rase hati nak p aku p la...yang penting aku dapat cari ubat hati aku ni yang dah kesakitan.aduh...hahaha...sorii ea...

Baeklah,macam biasa apa yang kita harapkan tu kalau nak ia tercapai,banyak2 la berdoa,kemudian usaha dan tawakal...

Semester 2 terbaek...
aminnn...

0 comments: