Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Wednesday, December 30, 2009

Akhirnya!!!!ku pergi jua.....

Sadarku dari lamunan jam 10 pagi...lambatnya bangun...mentang2 xde kelas...aku terus bertanyakan pada sahabatku yang pelawa ku ke Alor Star semalam samada ia sudah pergi ke belom..Alhamdulillah..dia belum pergi lagi,dan sanggup menunggu ku siap..Terima kasih sahabat...
Aku pun apa lagi bagi tahu kat aminuddin lets go, kita p join diaorang,tak sangka jalil dan haizad join sekali...best ada diaorang...Akhirnya melangkah jua ku ke Alor Star...Sayangnya aku tak jalan dengan sahabat yang pelawa aku pergi keluar ni..Tak pelah..Dia pun dah ada kawan yang teman,thaks semua,....seronoknya jalan-jalan....kita orang pergi karoke,menare alor star,dan yang paling penting bundle...Jalil bawak tempat best punya bundle.terima kasih jalil..jasamu dikenang..
minta maaf semua sahabat-sahabat kalau saya ada buat salah pada kamu..Terima kasih juga ajak saya jalan-jalan hiburkan hati yang luka parah ini..

0 comments: