Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Saturday, July 10, 2010

welcome semester 3.........



assalamualaikum.....

Alhamdulillah....bersyukur kehadrat Allah S.W.T yang telah memberi kepada ku kejayaan untuk terus hidup dan dapat menyambung pengajian di UNIVERSITI UTARA MALAYSIA...thank you ALLAH....walaupun banyak ujian dan dugaan sepanjang part 2 yang lepas akhirnya aku dapat juga ditempatkan untuk part3 ini.

Harapannya lebih besar untuk semester ini, mungkin aku sudah semakin besar dan sudah boleh berfikir serta melakukan perkara yang sesuai untuk umur ku ini.

apa yang Saya perlukan adalah sokongan daripada rakan sekeliling,keluarga, sahabat seperjuangan supaya saya dapat membawa diriku kepada yang lebih baik daripada semester lepas. Terima kasih kepada sahabat2 yang sudi membantu saya untuk menjadi lebih cemerlang serta membangun bersama islam.

insyaALLAH saya cuba membawa diriku supaya dapat bangun dengan cara yang telah ditetapkan oleh islam. mungkin di UNIVERSITI amat payah sekali untuk membawa diriku kearah kebaikan, tapi insyaAllah, dengan adanya sahabat sekalian dapat membawa diriku bersama islam. terima kasih SAHABAT.

Banyak perancangan yang telah saya buat untuk menghadapi semester 3 ini antaranya menyususn atur jadual dan kali ini tiada siapa boleh menggangu waktu belajar saya. harap maklum ya. zaman belajar bukan zaman untuk kita berfoya-foya, dan tiada zaman untuk kita berfoya-foya kerana itu adalah perkara yang sia-sia malah tidak disukai TUHAN...

SEMESTER yang agak mencabar bagiku untuk menaikkan semula pointer aku yang dah jatuh menjunam. mohon doa daripada sahabat2 sekalian supaya sama2 kita dapatkan yang terbaik pada semester ini.
pesan abah:wan,belajar jangan main-main,buat betul2.
pesan mak pulak:wan naikkan lagi pointer 2, tak nak nanti grad dengan pointer yang sikit, mak nak wan dapat first class bila grad nnty.
Terima kasih MAK dan ABAH yang selalu bagi sokongan dan kata2 semangat kepadaku setiap kali menghantarku naik bas. insyaAllah mak, abah wan cuba buat yang terbaik untuk semester ini.

esok hari pertama aku untuk semester 3....selamat datang semester 3 bagiku,....tinggal 3 tahun aje lagi kat UUM ni..masa untuk aku mencari ilmu serta pengalaman yang lebih untuk diriku pada masa hadapan.....


ALLAHUMMA AJA`LNA MINAN NAJIHIN WAL MUMTAZIN FIL IMTIHAN YA ALLAH




1 comments:

kawan@sahabat said...

insyaallah dik...dr pengalaman akk...mcm mn nak naikkan pointer.... jangan tinggal kerja kebaikan... betul niat...usaha+doa.. ksnnye...mmg pointer akk sem tu jauh beza sem lain...(percayalah...kite wat menda baik...kite akan dapat balik menda baik)