Pages

we are the stars

selamat

widgeo.net

Sunday, July 18, 2010

SMK Jerantut sayang DPP Proton

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah hujung minggu ini, saya dapat menghabi
sk
an masa bersama adik-adik yang datang dari jauh semata-mata untuk mengahadiri progr
am "Puncak Impian". Mereka semua datang daripada negeri yang paling besar di semenanjung Malaysia dalam daerah Jerantut. Perjalanan
yang sangat jauh macam jauhnya saya balik kampung....(rindu lak kat rumah).....

pengalaman pertama sebagai KF

Seramai 36 pelajar meliputi 14 orang pelajar lelaki dan 22 pelajar perempuan mengikuti program selama 3 hari 2 malam ini. Saya yang di
beri amanat sebagai ketua fasilitator berasa bangga dengan kehadiran mereka semua ini yang penuh bersemangat dan mempunyai azam serta cita-cita yang tinggi.


wajah2 kegembiraan...

Pada permulaanya memang agak nampak gugup kerana buat pertama kali dilantik menjadi Ketua Fasilitator (KF) dalam program sebegini, tapi Alhamdu
lillah, sedikit demi sedikit saya dapat membiasakan diri dengan adik-adik semua. De
ngan berkat tunjuk ajar daripada sahabat sekalian terutama kak ina dan syafiq yang sanggup datang dari DPPYAB aku dapat menjalankan program motivasi ini dengan jayanya.

TERIMA KASIH semua kerana membantu saya dalam mejalankan program ini. kepada para fasilitator, saya mohon kemaafan jika ada kesilapan yang saya lakukan sepanjang program ini berlangsung.
selamat jalan semua!!

Harapan yang paling besar daripada saya, semoga adik-adik semua berjaya menggenggam segulung ijazah buat IBU tersayang.Begitu juga buat saya, semoga dengan berkat program ini,dapat mengangkat saya menjadi lebih cemerlang didunia dan di Akhirat kelak..
semoga selamat sampai ke destinasi

TERIMA KASIH SEMUA..

1 comments:

Cik Mya Cik Mini said...

sesungguhnya perjuangan menuntut pengorbanan......
berjuang dalam semua perkara demi menuntut redha Ilahi....
insyaAllah....rahmat Allah akan bersama mu